Prečo pracovať v našej spoločnosti?

The foundation of our company’s over 25-year success is people – we make up a team of more than 80 employees. We share a passion for innovation, quality and good relationships.

Since we are constantly growing, developing and innovating our products and services, we regularly open new job positions of a commercial, technical or administrative nature. We are looking for people who are passionate about their work and will feel as comfortable here as we do.

Voľné pracovné pozície

O pozícií:

  • Miesto práce: Štiavnička, Ružomberok
  • Typ úväzku: plný úväzok
  • Termín nástupu: Dohodou
  • Mzdové podmienku (brutto): nástupný plat 950 – 1100 Eur 
  • po skúšobnej dobe mzda do 1200 Eur + 13. plat vyplácaný polročne

Náplň práce:

Hľadáme fyzicky i administratívne zručného človeka do nášho tímu v automatizovanom sklade

  • čisté, usporiadané prostredie a výborný tím spolupracovníkov
  • prácu uľahčujú automatické vertikálne zakladače (moduly)

Práca v 1-zmennej prevádzke pondelok – piatok (6:30 – 15:00):

  • Príjem a výdaj tovarov fyzicky + evidencia v informačnom systéme KARAT (podobné SAP)
  • Príprava podkladov na odoslanie dokladov poštou, zbernou službou
  • Inventarizácia zásob a náradia min.1x ročne

Požadujeme:

  • Vzdelanie stredoškolské s maturitou

Ostatné znalosti:

  • Microsoft Excel – Základy
  • Microsoft Outlook – Pokročilý
  • Microsoft Word – Mierne pokročilý
  • Skladové hospodárstvo – Základy
  • Vysokozdvižný vozík (VZV) – Úplný začiatočník

Vodičský preukaz: B

 

Prac na pozícií / v oblasti:

  • Skladové hospodárstvo
  • Min. počet rokov praxe: 1rok

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

  • Skúsenosti s administratívnymi prácami
  • Skúsenosť so skladovým hospodárstvom
  • Flexibilita a samostatnosť
  • Schopnosť zvládnuť viac úloh súčasne
  • Preukaz na vysokozdvižný vozík (obnovenie možné dorobiť)
  • Precíznosť a zameranie na detaily
  • Dobré komunikačné a organizačné schopnosti
  • Zodpovedný a aktívny prístup k práci
  • Schopnosť učiť sa nové veci

*Odoslaním svojich osobných údajov dávate spoločnosti RUDOS RUŽOMBEROK, s.r.o IČO: 36002968, so sídlom Štiavnička 190, 034 01 Ružomberok, súhlas s ich spracúvaním za účelom výberového konania na obsadenie voľnej pracovnej pozície. Vami poskytnuté osobné údaje budú po naplnení účelu ich spracúvania zlikvidované.

V prípade záujmu o zaradenie do databázy uchádzačov o zamestnanie nás o tejto skutočnosti vopred informujte. Osobné údaje v databáze uchádzačov o zamestnanie budú spracúvané po dobu jedného roka alebo do jeho odvolania.

Vaše práva dotknutej osoby, ako fyzickej osoby, ktorej sa osobné údaje týkajú, sú upravené v článku 12 – 23 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (ďalej len „Nariadenie“), pričom ste od RUDOS RUŽOMBEROK, s.r.o oprávnený: požadovať prístup k osobným údajom, ktoré sa Vás týkajú, ich opravu alebo vymazanie alebo obmedzenie spracúvania alebo namietať proti ich spracúvaniu, ako aj uplatniť právo na prenosnosť údajov, právo kedykoľvek súhlas odvolať bez toho, aby to malo vplyv na zákonnosť spracúvania založeného na súhlase udelenom pred jeho odvolaním a právo podať sťažnosť dozornému orgánu – Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky.

V prípade otázok súvisiacich s ochranou osobných údajov, môžete kontaktovať zodpovednú osobu: Zuzanu Bobulová, kariera@rudos.sk, +421 44 43 22 276

Fotogaléria spoločnosti

Zaujíma nás názor ľudí, ktorí u nás pracujú. V pravidelných hodnoteniach oceňujú najmä dobré vzťahy, otvorenú komunikáciu, príjemné a dobre zorganizované pracovné prostredie, transparentné osobné ohodnotenie.

Rešpektujeme osobný a rodinný život každého kolegu, preto je väčšina našej práce jednozmenná (na dve zmeny pracujú len niektoré profesie vo výrobe). Každý rok je plánovaná celozávodná letná a zimná dovolenka, víkendy sú voľné.

Využívame transparentný systém finančného ohodnotenia cez platové pásma, ktoré prehodnocujeme každé 3 roky na základe prieskumov trhu. Základná mzda každého zamestnanca je každoročne prehodnotená na základe pribúdajúcej praxe alebo zodpovednosti.

Každá pozícia má okrem toho určený buď 13. plat, odmeny na základe splnenia obchodných cieľov alebo mesačné odmeny až do výšky 20% podľa splnenia KPI.

Stretávame sa tu v rôznych životných fázach. Snažíme sa o zosúladenie firemných cieľov a osobných ambícií našich pracovníkov. Ceníme si najmä ich iniciatívu a nápady, spoločné hľadanie riešení a angažovaný prístup k mnohým špecializovaným úlohám.

Tak, ako sa rozvíja firma, je podporovaný aj aktívny rozvoj našich zamestnancov najmä cez

  • interné či externé školenia a certifikácie
  • postupný rozvoj ich kompetencií a zručností cez teambuildingy a individuálny koučing
  • stanovovanie si osobných cieľov, spätnú väzbu a pravidelné hodnotenie

Väčšina našich pracovníkov u nás preto zostáva pracovať dlhodobo s možnosťou posúvať sa kariérne podľa svojho záujmu.

Neveríte, že práca môže byť príjemná?

V Rudose si na tom zakladáme už od začiatku. Sme rodinná firma a zisk z firmy investujeme nielen do nových technológií a vybavenia, ale aj do rozvoja pracovného prostredia, ktoré dbá na osobné a pracovné potreby ľudí.

Všetky naše procesy, priestory a technologické vybavenie neustále inovujeme tak, aby sme zjednodušovali ľuďom prácu a dávali im možnosť naplno využiť ich schopnosti a nadania. Nedávno sme prerobili vstupné priestory, vybudovali pohodovú kantínu, kde sa spolu stretávame nielen k dobrému jedlu. Kvalitná káva a pitný režim je samozrejmosťou pre každé oddelenie.

Našou spoločnou snahou je, aby práca v Rudose prispievala k celkovej kvalite života jednotlivcov, ich rodín, komunít a regiónu.